Kennisdeling is kracht

Met Npuls ontwikkelen we él kennis. Alle projecten, good practices, onderzoeken, oplossingen en producten vind je in onze kennisbank.

Je gekozen filters
Programma-onderdelen
Type
Sector
Docentondersteuning

Learning Analytics magazine II: studenten vooruit helpen met learning analytics.  

Inspiratie en praktijkverhalen over Student-Focused Learning Analytics (SFLA)
Lees verder arrow_forward
Kennishub leren & innoveren

Kit: workshop AI-assistenten in het onderwijs

Deze kit voor de workshop AI-assistenten in het onderwijs biedt je alle handvatten om zelf een workshop te geven over de toekomst van AI-assistenten in het onderwijs.
Lees verder arrow_forward
Kennishub leren & innoveren

Gedragsstijlen – Hoe zoeken docenten en docentondersteuners naar informatie over onderwijsinnovatie?   

Gedragsstijlen van docenten en docentondersteuners bij het zoeken en vinden van informatie over onderwijsinnovatie (met ict.) Een gebruikersprofiel dat inzicht geeft in het zoek- en vindgedrag.
Lees verder arrow_forward
Studiedata en AI

De AI Act – wat is de impact op het onderwijs? (webinar)

De AI act is in het leven geroepen om risico's in kaart te brengen en verantwoord gebruik van AI te stimuleren. Wat heeft dit voor impact op het onderwijs?
Lees verder arrow_forward
XR

Inzichten Behoeftenonderzoek Streaming XR

Een behoeftenonderzoek naar de inzichten en behoeftes van 17 onderwijsprofessionals die XR inzetten in het onderwijs.
Lees verder arrow_forward
Studiedata en AI

Update Referentiekader Privacy en Studiedata: Focus op AI en mbo

Npuls werkt aan een update van het referentiekader voor het programma Studiedata en AI. Dit keer breiden we uit naar het mbo en verdiepen we ons in AI in het onderwijs.
Lees verder arrow_forward
Docentondersteuning

Learning Analytics Magazine: best en worst practices

Inspiratie en praktijkverhalen over hoe te starten met learning analytics
Lees verder arrow_forward
Centers for Teaching & Learning

Starterskit CTL

Wat is een Center for Teaching & Learning precies? Je leest het in de Starterskit CTL.
Lees verder arrow_forward
Digitale leermaterialen

HAN neemt de regie op digitale leermaterialen 

De HAN University of Applied Sciences is serieus aan de slag gegaan met de regie op leermaterialen. Daarom ligt er nu niet alleen een visie, maar is er een framework met kaders voor het delen en (her)gebruiken van digitale en open leermaterialen en een roadmap tot aan 2035. In het webinar van 24 april deelden Marijn Post en Michiel de Jong het plan van aanpak van de HAN.
Lees verder arrow_forward
Centers for Teaching & Learning

Download Futuring methode CTL – Een blik in de toekomst

Hoe kom je tot een gedeelde visie rondom een CTL? Download de futuring methode en werp een blik in de toekomst van CTL's!
Lees verder arrow_forward
Niet gevonden wat je zocht?
Neem contact op